درباره UGG
در اواخر دهه 1970، برایان اسمیت دانشجوی سختکوش حسابداری بود که در استرالیا زندگی میکرد و علاقه شدیدی به موجسواری، موسیقی و مراقبه داشت. یک روز، او یک آهنگ درونگرا را در رادیو شنید که ایدهای را در او جرقه زد تا زندگی خود را تغییر دهد، حرفه شرکتی خود را رها کند و به کالیفرنیا سفر کند.
هنگامی که او به جنوب کالیفرنیا رسید، از حس آزادی و صحنه موجسواری ضدفرهنگ الهام گرفت. او متوجه شد که دوستان موجسوار او مانند استرالیاییها بعد از جلسات موجسواری سرد صبح، چکمههای پوست گوسفند نمیپوشند. این زمانی بود که ایده او برای برند UGG متولد شد.
برایان بیوقفه کار کرد تا ایده جسورانه و متمایز خود را به واقعیت تبدیل کند. در اولین سفرهای فروش خود، او در بیش از 150 فروشگاه در SoCal در رفت و آمد بود، اما همه آنها او را رد کردند و گفتند که محصول او هرگز در کنار صندلها و شورتهای موجسواری کار نخواهد کرد.
برایان تسلیم نشد؛ او تصمیم گرفت چکمههای خود را به سبک پاپآپ از پشت وانت خود بفروشد در حالی که آنها را در ساحل مالیبو پوینت میپوشید. رویکرد او ریشهای و ساده بود: دهان به دهان مردم را برای خرید زیر آفتاب کالیفرنیا صف کشید.
آنها به سرعت به چیز بزرگ بعدی تبدیل شدند؛ حتی صاحبان فروشگاهها و خرده فروشان بزرگ برای به دست آوردن آنها تلاش میکردند.
در عرض یک دهه، هالیوود متوجه شد و افراد مشهور محصولات برند UGG را روی فرش قرمز و در عکسهای پاپاراتزی پوشیدند. برند ایجاد شده توسط برایان اسمیت آنقدر محبوب شد که او شروع به جستجوی شرکتی برای پیشبرد بیشتر آن کرد.
در سال 1995، برایان با شرکت کالیفرنیایی Deckers Brands ارتباط برقرار کرد و سپس برند UGGبا همان تعهد به کیفیت و مهارت که از ابتدا با برند همراه بوده است، در سراسر جهان گسترش پیدا کرد.
برند UGG متعهد به ساخت محصولات و تجربیات ماندگار است، با تکیه بر مهارتهای اصلی در حالی که آنها را مدرن میکند تا نیازهای مصرفکنندگان جهانی ما را برآورده کند.
UGG از روزهای اولیه خود با طراحیهای جسورانه جدید، مناسبتهای پوشیدن گستردهتر و نوآوریهای مواد - و موارد دیگر - نوآوری کردهاست. داستان بوجود آمدن UGG یادآوری میکند که این برند نماد خلاقیت، تمایز و روحیه سرکش است.